Google keresőoptimalizálás kedvező áron!
A keresőoptimalizálás típusai
On-Page SEO
Ebbe a csoportba tartoznak a weboldalon, webáruházon belül található tartalmi elemek keresőoptimalizálása. Megfelelő mennyiségű kulcsszavak elhelyezése a szöveges tarrtalmakban, meta címsorok kitöltése a honlap szerkezetében.
Off-Page SEO
Ebbe a csoprtba tartoznak a weboldaltól független elemek, pl.: háttérlinkhálózat mennyisége, minősége. Közösségi oldalakról származó linkek, látogatók.
Technikai SEO
Ebbe a csoportba tartoznak azok az elemek, melyek azt befolyásolják, hogy milyen sűrűn és hogyan tudják a keresőrobotok (Google) feltérképezni a weboldalunkat, webáruházunkat.
Google keresőoptimalizálás főbb szempontjai
Megfelelő kulcsszavak kiválasztása
Meta elemek megfelelő kitöltése
Weboldal, webáruház betöltődési sebessége
Megfelelő mennyiségű és minőségű tartalom
Reszpinzív megjelenés, megfelelő mobilnézet biztosítása
A keresőoptimalizálás előnyei!
Jó ha van már weboldalunk, de hogy hatékony legyen a vevőszerzésben, ahhoz szükség van az optimalizálására a keresőben! Mit jelent ez számunkra?
A vevő rákeres a kívánt termékre, szolgáltatásra a Google keresőben és a keresőmotorok az Ön weboldalát mutatják neki az első oldalak egyikén, tehát nagy eséllyel az Ön szolgáltatását fogja előnyben részesíteni.
Amelyik weboldalt, webshopot a kereső ajánlja fel az érdeklődőnek, az az eladó számára a legolcsóbb megoldás, mert nem kell költséges hirdetésekkel csalogatni a közönséget.
Más forrásokból, például a már említett hirdetés útján kisebb eséllyel érkezik olyan érdeklődő az oldalára, aki aztán vásárolni is fog. A SEO segítségével viszont olyan érdeklődőkre számíthat, akik vásárlási szándékkal érkeznek. Ehhez azonban a keresőmotorok ‘ízlésére’ kell pozicionálni a weboldalt.
A keresőoptimalizálás olcsóbb a hirdetéseknél, igen, még a kattintás alapúaknál is, egy jó szakemberre azonban szükség van hozzá, akinek van tapasztalata a weboldal programozásban és a Google algoritmusokban.
Ha sikeresen pozicionálta oldalát a keresőben, azaz jó helyre került a weboldala a találati listában a fő termékeire, az onnantól állandó reklámot jelent Önnek. Folyamatosan forgalmat generál, akkor is, ha nem hirdet és nem költ.
A keresőoptimalizálás nem csak a vevőit informálja a szolgáltatásairól, hanem Önnek is fontos tudást biztosít azzal kapcsolatban, hogy mely kulcsszavak a legkifizetődőbbek cége számára.
A SEO a weboldalnak is jót tesz, mert ahhoz, hogy szeressék a keresőmotorok az oldalát, biztonságossá kell tennie, vírusokkal, támadásokkal szemben védeni kell. Ez pedig előremozdíthatja a helyét a találati listában is.
A keresőoptimalizálás tehát a legokosabb marketing stratégia, ami hosszútávon juttatja kedvező pozícióba oldalát. Reklám nélkül generál érdeklődést és olyan vásárlókat vonz, akik az Ön termékét, szolgáltatását keresik.