GOOGLE KERESŐOPTIMALIZÁLÁS KEDVEZŐ ÁRON!

hero-image

A keresőoptimalizálás típusai

On-Page SEO

Ebbe a csoportba tartoznak a weboldalon, webáruházon belül található tartalmi elemek keresőoptimalizálása. Megfelelő mennyiségű kulcsszavak elhelyezése a szöveges tarrtalmakban, meta címsorok kitöltése a honlap szerkezetében.

Off-Page SEO

Ebbe a csoprtba tartoznak a weboldaltól független elemek, pl.: háttérlinkhálózat mennyisége, minősége. Közösségi oldalakról származó linkek, látogatók.

Technikai SEO

Ebbe a csoportba tartoznak azok az elemek, melyek azt befolyásolják, hogy milyen sűrűn és hogyan tudják a keresőrobotok (Google) feltérképezni a weboldalunkat, webáruházunkat.

Case-Studies-6

Google keresőoptimalizálás főbb szempontjai

R

Megfelelő kulcsszavak kiválasztása

R

Meta elemek megfelelő kitöltése

R

Weboldal, webáruház betöltődési sebessége

R

Megfelelő mennyiségű és minőségű tartalom

R

Reszponzív megjelenés, megfelelő mobilnézet biztosítása

A keresőoptimalizálás előnyei!

Jó ha van már weboldalunk, de hogy hatékony legyen a vevőszerzésben, ahhoz szükség van az optimalizálására a keresőben! Mit jelent ez számunkra?

A vevő rákeres a kívánt termékre, szolgáltatásra a Google keresőben és a keresőmotorok a te weboldalad mutatják neki az első oldalak egyikén, tehát nagy eséllyel az te szolgáltatásod fogja előnyben részesíteni.

Amelyik weboldalt, webshopot a kereső ajánlja fel az érdeklődőnek, az az eladó számára a legolcsóbb megoldás, mert nem kell költséges hirdetésekkel csalogatni a közönséget.

Más forrásokból, például a már említett hirdetés útján kisebb eséllyel érkezik olyan érdeklődő az oldaladra, aki aztán vásárolni is fog. A SEO segítségével viszont olyan érdeklődőkre számíthatsz, akik vásárlási szándékkal érkeznek. Ehhez azonban a keresőmotorok ‘ízlésére’ kell pozicionálni a weboldalt.

A keresőoptimalizálás olcsóbb a hirdetéseknél, igen, még a kattintás alapúaknál is, egy jó szakemberre azonban szükség van hozzá, akinek van tapasztalata a weboldal programozásban és a Google algoritmusokban.

Ha sikeresen pozicionálta oldalad a keresőben, azaz jó helyre került a weboldalad a találati listában a fő termékeidre, az onnantól állandó reklámot jelent számodra. Folyamatosan forgalmat generál, akkor is, ha nem hirdetsz.

A keresőoptimalizálás nem csak a vevőit informálja a szolgáltatásaidról, hanem neked is fontos tudást biztosít azzal kapcsolatban, hogy mely kulcsszavak a legkifizetődőbbek céged számára.

A SEO a weboldalnak is jót tesz, mert ahhoz, hogy szeressék a keresőmotorok az oldalát, biztonságossá kell tennie, vírusokkal, támadásokkal szemben védeni kell. Ez pedig előremozdíthatja a weboldalad helyét a találati listában is.

A keresőoptimalizálás tehát a legokosabb marketing stratégia, ami hosszútávon juttatja kedvező pozícióba oldalad. Reklám nélkül generál érdeklődést és olyan vásárlókat vonz, akik az te terméked, szolgáltatásod keresik.

 

Kérj díjmentes ajánlatot!

    Mire kérsz ajánlatot