Interaction to Next Paint (INP) az új Google rangsorolási tényező! Az Interaction to Next Paint (INP) egy függőben lévő Core Web Vital mérőszám, amely 2024 márciusában felváltja az első beviteli késleltetést (FID). Az INP az...
Landing page készítés, avagy milyen egy jó landing page?
Milyen egy jó landing oldal? A Landing page minden online marketingstratégia fontos része. Ez az első oldal, amelyet az ügyfél lát, amikor rákattint egy hirdetésre vagy rákeres egy termékre. A jó landing page-nek vonzónak kell...
Google Analytics 4 (GA4) átállás
Google Analytics 4 migráció: Mit kell tudni róla A Google Analytics 4 (GA4) a Google Analytics legújabb verziója. Ez egy hatékony eszköz, amely segíthet mérni digitális marketingtevékenységd sikerét, és értékes betekintést nyújt...
Miért fontos, hogy a céged jó weboldallal rendelkezzen?
Miért fontos a jó weboldal a vállalkozásos számára? A mai digitális korban minden vállalkozás számára elengedhetetlen a weboldal. Ez az első kapcsolatfelvételi pont a potenciális ügyfelek számára, és platformot biztosít a márka,...
Miért érdemes a WordPress weboldalak rendszeres frissítése, karbantartása?
A WordPress CMS rendszer főként kis és közepes vállalkozások körében a legelterjedtebb platform. Sajnos általános tévhit, az, hogy ha egyszer elkészül egy weboldal, akkor azzal nem kell többet foglalkozni. A különböző...
Google keresőoptimalizálási szempontok | Google algoritmusok
Google algoritmus frissítések (A cikk folyamatosan frissül)Google Helpful Content Update2022. december 5. -én a Google kiterjesztette a Helpful Content System néven ismert algoritmusát magyar nyelvre is. Ez várhatóan 2 hét alatt...
Hogyan működik a Google keresőoptimalizálás? Mi is az a Google SEO?
Első körben érdemes tisztázni néhány alapfogalmat. A SEO azaz Search Engine Optimalization egy általános kifejezés. Több keresőre is lehet optimalizálni különböző módszerekkel (Google, Bing, Yahoo ... stb.). Magyarországon a...
Miért fontos, hogy jól legyen megírva a META tag?
Tegyük fel, hogy weboldalra van szükséged és rákeresel a Google-ben a weboldal készítés kifejezésre. Mi alapján választod ki a hosszú listából a neked tetsző találatot? Valószínűleg a meta tag vagy más néven meta adat alapján,...
Miért van szükséged mobilra optimalizált weboldalra?
Te is mobiltelefonon vagy tableten böngészel? Nem vagy vele egyedül. Magyarországon a felhasználók nagy része a telefonján internetezik, és ez a tendencia a különböző keresőmotorokra is hatással van, így a Google figyelmét sem...